HUOM! Emme voi taata toimitusta ennen joulua.                 Palautusoikeus 19.1. asti                 Osta nyt – maksa helmikuussa
Ostoskorisi on tyhjä
Laitetaan ostoskoriin...
Ennakkotilaa meidän joulukalenteri

Rahtirappuset

Rahti ja toimitus

Rahtiluokat

CDON:lla toimituskulut riippuvat siitä, mihin rahtiluokkaan tuote kuuluu.

Rahtiluokia on seitsemän ja niihin liittyvät toimituskulut on esitetty seuraavassa taulukossa:

Rahtiluokka A 2,95 euroa
Rahtiluokka B 4,95 euroa
Rahtiluokka C 7,95 euroa
Rahtiluokka D 59,95 euroa
Rahtiluokka E 4,90 euroa (Lelut)
Rahtiluokka G – rahti lasketaan toimitusosoitteen postinumeron mukaisesti. Rahdin loppusumma näkyy kun kirjaudut kassalle.
Rahtiluokka H 4 euroa

Näiden rahtiluokkien lisäksi on olemassa myös tuotteita, jotka myydään ilman toimituskuluja. Näet mihin rahtiluokkaan jokin tietty tuote kuuluu tuotesivulta tai kassalta. Jos ostat usean eri rahtiluokan tuotteita, maksat vain korkeimman rahtiluokan toimituskulut. Luonnollisesti maksat vain yhdet toimituskulut riippumatta tilaamiesi tuotteiden määrästä tai vaikka tilaus jaettaisiin useaan eri toimitukseen. Toimituskulut lasketaan automaattisesti mukaan tilaukseesi. 

CDON+ jäsenille yli 15 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja, lue lisää CDON+:n ehdoista ja Yleisistä ehdoista täältä (http://cdon.fi/cdon-plus/)

Tuotteesi lähetetään suoraan kotiin postilaatikkoosi. Suuremmat tilaukset voit noutaa lähimmästä postin toimipisteestä tai ne toimitetaan kotiisi pakettina tai lavana.

Toimitus

Jos vastaanotatte virheellisen tai väärän tuotteen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista, kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Lähetämme teille palautusohjeet kun olemme vastaanottaneet virheilmoituksenne.

Mikäli tuote joka toimitetaan kotiinkuljetuksella on vahingoittunut kuljetuksessa, pyydämme ilmoittamaan vauriosta asiakaspalveluumme viimeistään seitsemän arkipäivän sisällä alkaen siitä kun olette vastaanottaneet tilauksenne. Tämä koskee sekä näkyviä että kätkettyjä vaurioita. Tämän vuoksi on tärkeää, että avaatte ja tarkastatte tuotteenne huolellisesti sekä ulko- että sisäpuolelta heti sen vastaanotettuanne. Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, pyytäkää kuljettajalta dokumentaatio kuljetusvahingosta mahdollista reklamaatiota varten.

Yksityishenkilöille suunnattua etämyyntiä koskevan kuluttajansuojalain mukaan pyrimme korjaamaan viallisen tuotteen tai toimittamaan teille uuden tuotteen jos tästä ei koidu kohtuuttomia kuluja CDON.COM :lle CDON.COM:lla on oikeus omalla kustannuksellaan pyrkiä ehjän tuotteen toimittamiseen, esimerkiksi korjauksen tai uuden tuotteen toimittamisen avulla.

Kirje ja paketti

Pienemmät tuotteet lähetämme kirjeenä ja ne toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Kirjeistä sekä paketeista joita posti ei voi toimittaa postilaatikkoon saat ilmoituksen, jolloin voit noutaa ne ilmoitetusta toimipaikasta. Huomaa, että CDON.COM ei voi vaikuttaa postin harkintaan siitä, toimitetaanko kirje postilaatikkoon vai joudutko noutamaan sen postitoimistosta.

Suurten tuotteiden toimitus

Jos tilaat TV:n joka on suurempi kuin 42 tuumaa tai muita tuotteita jotka ylittävät tavallisen paketin mitat tai painon, toimittaa Itella tuotteen kotiinkuljetuksella. Tuote toimitetaan katutasoon arkipäivisin klo 8.00 ja klo 16.00 välisenä aikana. Itella ottaa yhteyttä puhelimitse toimituksen tarkasta ajankohdasta. Tästä syystä on tärkeää, että olet antanut puhelinnumerosi oikein Omat sivut/Asiakastiedot -kohdassa. 

Ystävällisesti huomioikaa, että yhteistyökumppaneillamme saattavat olla käytössä erilaiset toimitusehdot ja he saattavat käyttää muita kuljetuspalveluja tilattujen tuotteiden toimittamiseen, kuten esim. Schenker-, DHL- tai Bring-palveluja. Löydät lisätietoa kyseisen yhteistyökumppanin omalta verkkosivustolta. Näet myös aina tuotekuvauksen yhteydessä toimittaako tuotteen CDON.COM vai joku toinen yhtiö.