Ostoskorisi on tyhjä
Laitetaan ostoskoriin...

Osto- ja toimitusehdot

Toimitusajat vaihtelevat tuotteesta riippuen. Tarkista kunkin tuotteen toimitusaika tuotteen tiedotetekstistä.

Huomioithan, että toimitamme vain Suomeen.

Fakta ja hintatietoja annetaan varauksella kirjoitusvirheisiin, jakelijan hintamuutoksiin, varastotilanteeseen, loppuunmyyntiin, mahd. virheellisiin teknisiin tietoihin jne. Ilmoitetut hinnat sisältävät ALV:n. Maksat postikulut kerran per tilaus.

Nähdäksesi OnDemand-palvelumme ostoehdot - Klikkaa tästä.

 

Yleisehdot ovat seuraavassa:

 

1. Toimitusaika

Katso toimitusaika kunkin tuotteen tiedotetekstistä. Toimitusaika on yleensä 1-3 tai 4-6 työpäivää tilauksesta.

Varastossa olevilla tuotteilla on lyhyempi toimitusaika. Erikseen tilattavien tuotteiden toimitusaika on hieman pidempi. Mikäli tilaamillasi tuotteilla on eri toimitusajat ja haluat lyhyemmän toimitusajan tuotteet ensin, sinun tulee tehdä kaksi eri tilausta.

Etukäteen varatut tuotteet toimitetaan heti, kun tuotteet on julkaistu. Voit tarkistaa julkaisupäivämäärän tuotesivulta.

Mikäli tilaat varastossa olevan kodinelektroniikkatuotteen yhdessä tuotteen kanssa, jota ei ole varastossa, toimitetaan varastossa oleva tuote heti. Puuttuva tuote lähetetään jälkitilauksena heti, kun sitä on saatu varastoon. Jos tilauksenne toimitus viivästyy ilmoitamme tästä sähköpostin välityksellä 7 ja 20 päivää tilauksen teon jälkeen. Jos tilauksenne toimitus myöhästyy on teillä oikeus perua tilaus.

Lue lisää toimitusajoista täältä.

 

2. Vahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen. Säilytä tilausvahvistus siltä varalta, että sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

 

3. Luottoraja/suurin sallittu tilaussumma

Laskulla tai osamaksulla ostettaessa annetun luottorajan suuruus vaihtelee ja määräytyy tilauksen vahvistuksen yhteydessä. Luottotietojen tarkistus tehdään ja luottoraja määräytyy uudelleen jokaisen erillisen ostoksen yhteydessä.

 

4. Maksutavat

Valitessasi maksutavaksesi Klarna Laskun tai Tilin, tarkistaa Klarna AB luottotietosi ennen luoton myöntämistä. Klarna tarkistaa henkilötietosi ja luottotietosi luotonmyöntämistä varten.
 
Jos olet maksanut tilauksesi ja perut tilauksen asiaan kuuluvalla tavalla, maksamme maksamasi summan takaisin 30 päivän sisällä. Sinulla on mahdollisuus valita kolmen eri maksutavan välillä.
 
Vaihtoehto 1. Lasku

Valitessasi maksutavaksi laskun, lähetetään lasku sähköpostitse ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Maksuaika laskulle on 14 päivää. Paperilaskun lähettämisestä  veloitamme 2 euron suuruisen laskutuslisän.  Valitsemalla maksutavaksi laskun teet samalla sopimuksen laskutusyhtiö Klarna AB:n kanssa, joka omistaa laskun. Laskuun liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun. Yritysasiakkaita pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme isojen tilausten yhteydessä. Lisätietoja löydät .

Täydelliset laskutusehdot ovat luettavissa osoitteessa Klarna.fi.

Vaihtoehto 2. Pankki-/luottokortti
 
Asiakas voi valita tilauksensa maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksun. Hyväksymme tällä hetkellä Visa- ja Mastercard-kortit. Hintaan ei lisätä erillistä palvelumaksua korttimaksun yhteydessä. Luottokorttimaksun käsittelee yhteistyökumppanimme DIBS-DebiTech. Tämä takaa maksun nopeuden ja turvallisuuden.
Näin maksu etenee:

1. Valitse kassalla maksutavaksi luottokortti. Sinut yhdistetään DIBS-DebiTech:n suojatulle maksuserverille.
2. Valitse korttityyppi ja anna kortin numero, voimassaoloaika, turvakoodi (CVV) sekä kortin haltijan nimi. Huomaa että e-korttia käyttäessänne kortin tulee olla voimassa vähintään kaksi kuukautta eteenpäin.
3. Asiakkaan antamien tietojen paikkansapitävyys sekä kortin luottoraja tarkistetaan.
4. Summa varataan kortilta.
5. Kun tuotteet toimitetaan, veloitetaan varaus kortilta ja varattu summa siirtyy DIBS-DebiTech:n kautta CDON.COM:lle. Ennakkovarauksissa/-tilauksissa rahat voidaan veloittaa ennen toimitusta

DIBS-DebiTech joka käsittelee korttitiedot täyttää PCI-DSS-vaatimukset. Lisätietoja turvallisuuskäytännöistämme löydät täältä. Huomioi, että digitaalisia tuotteita tilatessa luottokortti on ainoa mahdollinen maksutapahtuma.

Vaihtoehto 3. Osamaksu (Klarna Tili)

Tietoa Klarna Tilistä
Maksaessasi Klarna Tilillä, maksat ostoksesi omaan tahtiin. Valitset itse kuinka suuren summan haluat maksaa joka kuukausi ja maksat aina vasta kun tuotteet on sinulle toimitettu. Jos sinulla on useita laskuja maksettavana samaan aikaan, liitetään nämä kaikki yhdelle ja samalle laskulle, jota maksat kuukausittain. Tämä tarkoittaa, että valitessasi maksutavaksi osamaksun, avataan sinulle tili osamaksua varten yhteistyökumppanillemme Klarna AB:lle. Tälle tilille on mahdollista siirtää kaikki osamaksuostoksesi verkkokaupoista: CDON.COM, Nelly, Bodystore ja Fitnesstukku. Kun kaikki ostoksesi on liitetty samalle tilille, tarvitsee sinun näin maksaa laskutuskulut vain kertaalleen joka kuukausi.

Voit maksaa turvallisesti ja helposti valitessasi maksutavaksi Klarna Tilin. Ostoksesi hyväksymiseksi tarvitsemme henkilötunnuksesi ja tiedot vuosituloistasi. Tiedon hyväksytystä ostoksesta saat heti vahvistaessasi tilauksesi. Voit milloin vain lopettaa laskun maksamisen osissa suorittamalla jäljellä olevan maksettavan summan.  .

Klarna Tili kampanjat
Tehdessäsi ostoksia jotka ylittävät 100 € , voit valita maksutavaksi myös osamaksun kiinteällä kuukausimaksulla. Maksettava summa määräytyy täten valitun maksuajan perusteella. Maksuajat ovat 6, 12 tai 36 kuukautta.

Alla vaihtoehtomme maksutavalle osamaksu:
• Tili 22% vuosikorolla (ei avausmaksua)
• 6 kuukauden osamaksu 0% vuosikorolla (avausmaksu 29,95 €)
• 12 kuukauden osamaksu 0% vuosikorolla (avausmaksu 39,95 €)
• 36 kuukauden osamaksu 14,95% vuosikorolla (avausmaksu 39,95 €)
Todellinen korko 1000 € ostoksessa:
• 6kk: 17,16%
• 12 kk: 15,69%
• 36 kk: 27,01%
• 1/24 tili: 29,35%

Laskulle lisätään kuukausittain 3,95€ käsittelykulut. Jos useampi osamaksutilaus on tehty saman kuukauden sisällä kerätään ne samalle laskulle.

Kun ostat maksutavalla "Osta nyt, maksa myöhemmin"-kampanjaa käyttäen, lähettää Klarna sinulle laskun. Laskun eräpäivä on mainittu valitun kampanja- maksutavan tiedoissa. Kyseiseen kampanjaan kuuluu 3,95 euron käsittelykulut per ostos, joka on sisällytetty laskuun. Täältä löydät "Osta nyt, maksa myöhemmin" kampanjoiden täydet ehdot"

Vaihtoehto 4. "Osta nyt, maksa myöhemmin" - kampanjat

CDON.COM tarjoaa ajoittain asiakkailleen pidemmän maksuajan "Osta nyt, maksa myöhemmin" - kampanjoiden muodossa. Tämä maksutapa koskee ainoastaan tiettyjä kampanjoita.
Sinun pitää myös ilmoittaa vuositulosi, jos haluat tehdä ostoksia tällä maksutavalla. (CDON ei tallenna tietoja vuosituloistasi.)

Vaihtoehto 5. Verkkopankkimaksu

Tilatessa voi myös valita maksuvaihtoehdoksi verkkopankkimaksun mikäli olet Nordean tai Sampo Pankin asiakas. Verkkopankilla maksettaessa summa siirtyy välittömästi CDON.COM:lle. Tästä ei tule lisäkuluja ja rahansiirto tapahtuu suojatun DIBS-DebiTech:n yhteyden avulla.

 

5. Toimituskulut

 

Postikulut määräytyvät rahtirappusten mukaan. Lisätietoa löydätte täältä. Jos CDON.COM jakaa tilauksen moneen lähetykseen, veloitetaan vain yksi rahtimaksu. Tilauksesi lähetetään suoraan kotiin postitse riippuen lähetyksen koosta. Suuremmat lähetykset voit noutaa lähimmästä postitoimistosta.

 

6. Kuljetus

Jos tavara vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana, CDON.COM on korvausvelvollinen. Tästä täytyy kuitenkin ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Jos tavara vaurioituu tai katoaa palautuksen yhteydessä, on asiakas korvausvelvollinen.

 

7. Palautusoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tilatut, virheettömät tuotteet. Ilmoita palautuksesta CDON.COMin asiakaspalveluun heti tavaran saavuttua tai viimeistään 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta.


1) tilausnumero

2) laskun numero

3) palautettavien tuotteiden nimet


Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa (sinetöityjen CD- ja DVD-levyjen sinetin tulee olla ehjä).

 

7.1 Puhelimien ja kotielektroniikan palautusoikeus
Palauta tuote sen alkuperäispakkauksessa. Kaikkien osien tulee olla mukana alkuperäispakkauksessa.
Älä liimaa osoitelappua suoraan tuotteen pakkaukseen, vaan palauta tuote toisen pakkauksen sisällä.
Puhelimien palautuksessa huomaa seuraava:
- Voit avata pakkauksen, asettaa akun ja SIM-kortin paikoilleen ja navigoida puhelimen valikkoa.
- Lisävarusteiden kuten muistikortin, kuulokkeiden, headsetin jne tulee olla käyttämättömiä.
- Puhelimella ei saa tehdä puheluita, lähettää tekstiviestejä, surfata netissä tai ottaa kuvia.
- Puhelimeen ei saa asentaa soittoääniä eikä tallentaa numeroita tai kuvia. Windows Mobilen sisältäviä puhelimia ei saa käynnistää, jotta palautus hyväksyttäisiin.

 

7.1.1 Tietotekniikkalaitteet
Palautusta ei hyväksytä, mikäli tietokone on käynnistetty. Tallennuslaitteiden, kuten MP3-soittimiin ja kovalevyihin ei saa tallentaa tiedostoja. Näissä tapauksissa emme voi hyväksyä palautusta.

 

7.2 Hygieniatuotteet

Hygieniatuotteiden palautusoikeus pätee vain avaamattomiin pakkauksiin. Tämä koskee muun muassa hiustenkuivaajia, hiustrimmereitä, kihartimia ja suoristimia, ladyshavereitä ja epilaattoreita, parranajokoneita, sähköhammasharjoja, henkilövaakoja, lämpötyynyjä sekä jalkakylpylaitteita.

HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aina ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen.

 

8. Reklamaatiot ja palautukset

Takaamme, että tilaamasi tavarat ovat toimitusvaiheessa virheettömiä. Mikäli saat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian.
Lähetämme sinulle palautusohjeet. Lähetä tavara takaisin siinä kunnossa, kuin olet sen vastaanottanut yhdessä vahinko- tai virheilmoituksen kanssa. Lähetämme sinulle virheettömän tai oikean tuotteen. Jos kyseessä on kodinelektroniikkatuote, se lähetetään yleensä huoltoon valmistajalle.
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa. Palauta tuotteet yhdessä tuoteluettelon kanssa (tai tuoteluettelon etu- ja takasivun kopion kanssa). Ilmoita palautuksen syy laskun takasivulla. Jos kyseessä on kodinelektroniikkaan liittyvä reklamaatio tai huolto, liitä mukaan vian kuvaus ja laskun kopio. Mikäli laskun kopiota ei ole lähetyksessä mukana, tullaan tuote palauttamaan sinulle ilman korjaamista.
Jos matkapuhelimessa on vika, ilmoita myös IMEI-numero (matkapuhelimen sarjanumero).

 

8.1 Virheellinen toimitus

Mikäli saatte viallisen tai väärintoimitetun tuotteen ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista, viimeistään 14 päivän sisällä. Otamme vastaan virheilmoituksen ja palaamme asiaan palautusohjeilla. Palauta tuote siinä kunnossa kun vastaanotitte sen yhdessä vika- tai virheilmoituksen kanssa. Käyttäkää laskukopion etu- ja takaosaa tähän.

Myynnissä kuluttajalle (yksityishenkilö) pätee kuluttajalain myötä se, että CDON AB:n tulee joko korjata virhe tai rekisteröidä toimitus uudelleen ilman, että siitä tulee kohtuuttomia kustannuksia CDON AB:lle. CDON AB:lla on oikeus omalla kustannuksella korjata virhe esimerkiksi huollolla tai vaihdolla viattomaan tuotteeseen.

HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aina ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, jotta reklamaatio hyväksytään ja palautuksen postimaksu maksetaan. Tilatun tavaran virhevastuu rajoittuu tässä ilmoitettuun.

 

9. Suojaus

Käytämme SSL (Secure Socket Layer) -suojausta. Tällä protokollalla toteutetaan suojattu tiedonsiirto Internetin (tai muun verkon) kautta. SSL-protokolla käsittelee tietoja eri tavoin ja salakirjoitussuojaa tiedot.

SSL:n tulee olla sallittu internet-selain asetuksissa.

Lue lisää turvallisuudesta osoitteessa Salassapitoperiaatteet.

 

10. CDON+ (CDON plus)

CDON+ on ainoastaan yksityishenkilöille, ei yrityksille. Jäsenyys on voimassa yhden vuoden siitä päivästä lähtien, kun ostatte jäsenyyden. CDON+ -jäsenyyttä ei voi perua, jos palvelu on jo aloitettu. Aloitetulla palvelulla tarkoitetaan läpivietyä ostoa, jossa lopputuloksena on ostohyvitys ja/tai ilmainen toimitus.  Palvelun, jota ei ole aloitettu, voi perua 14 päivän kuluessa ostohetkestä. Jäsenyys on lisäksi sitova ja sitä ei voi sanoa irti ennen aikojaan. Jäsenyyden voi uusia vuosittain.

Pystyäksenne hyödyntämään CDON+ -asiakkaan edut, teidän tulee olla kirjautuneena asiakastilillenne ostohetkellä ja /tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme. CDON+ -jäsenyyttä ei voi hyödyntää pikakassalla.

Jäsenyytenne aikana saatte ostohyvitystä jokaisesta ostoksesta. Saatte 1% hyvityksen elektroniikasta ja tuotteista, jotka CDON.COM:in yhteistyökumppanit toimittavat. Saatte 3% hyvityksen kaikista muista tuotteista.  Ostohyvitys koskee nettohintaa, sitä hintaa, joka jää jäljelle mahdollisten alennusten ja alennuskoodien jälkeen.  Ostohyvitystä ei voi käyttää jäsenyyden aikana vaan hyvitykset kootaan yhteen ja summa maksetaan lahjakortin muodossa. Lahjakortti toimitetaan sähköpostin välityksellä noin viikon päästä jäsenyyden päättymisestä/uusimisesta.  Suurin maksettava summa lahjakortille on 500 euroa.

Teillä tulee olla aktiivinen asiakastili CDON.COM:ssa kyetäksenne hyödyntämään ostohyvitystä ja jotta saatte lahjakortin, tulee sähköpostin olla oikein kirjoitettuna asiakastilillänne. CDON+ -jäsenenä saatte ilmaisen toimituksen yli 15 euron arvoisista tilauksista mahdollisten alennusten jälkeen, koko jäsenyyden ajan. CDON.COM pidättää oikeuden irtisanoa CDON+ -asiakkaan jäsenyyden, mikäli asiakas toimii sääntöjen vastaisesti tai väärinkäyttää CDON+ -jäsenyyttä.

11. Salassapitovelvollisuutemme 

Salassapitovelvollisuutemme muodostaa osan Osto- ja toimitusehdoista. Hyväksymällä nämä ehdot, hyväksyt myös meidän Salassapitoperiaatteemme. Lisää tietoa Salassapitovelvollisuudesta löydät täältä.

12. Sovellettava laki

Näitä ehtoja koskevat erimielisyydet ratkaistaan Suomen lain mukaan.
CDON.COM noudattaa Suomen Kuluttajaviraston suosituksia.