Tuotteen vaihto ja Palautus

Palautusehdot

Tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta sovelletaan aina kuluttajansuojalainsäädännön mukaista 14 päivän palautusaikaa. Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostos ilmoittamalla siitä CDON.COM:lle 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun asiakas tai asiakkaan edustaja on vastaanottanut tuotteet. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä alkuperäispakkauksessa (sinetöityjen pelien, CD- ja DVD-levyjen sinettien tulee olla ehjiä).

Lisätietoja peruutusoikeudesta löydät yleisistä ehdoistamme täältä.

Jos vastaanotat virheellisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista, viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamiseste jonka jälkeen lähetämme jatko-ohjeet.

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, pyydämme ilmoittamaan vauriosta asiakaspalveluumme välittömästi ja viimeistään seitsemän arkipäivän sisällä alkaen siitä kun olet vastaanottaneet tilauksen. On tärkeää, että avaat ja tarkastat tuotteen huolellisesti sekä ulko- että sisäpuolelta heti sen vastaanotettuasi. Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, pyydä kuljettajalta dokumentaatio kuljetusvahingosta mahdollista reklamaatiota varten.

CDON AB ja Yhteistyökumppanit pidättävät itsellään oikeuden veloittaa asiakkaalta kustannukset, jotka johtuvat takaisinlähetetyistä tilauksista, joita asiakas ei hae tai ei voi vastaanottaa, tällä hetkellä 15 euroa. CDON AB pidättää tämän lisäksi itsellään oikeuden veloittaa asiakkaalta 60 euroa suurista lähetyksistä (esim. TV:t ja kuntolaitteet), joita ei haeta tai ei voida vastaanottaa. Kyseiset maksut veloitetaan erikseen laskulla tai vaihtoehtoisesti veloitetaan kortti- tai suoramaksun takaisinmaksusta.

Näin hoidat palautuksen ja reklamaation helpoiten 

14 päivän palautusoikeus:

Voit palauttaa tilauksen maksutta lähetyslistassa ilmoitettuun osoitteeseen. CDON.COMin toimittamien tuotteiden palautus on maksutonta lähetyslistassa ilmoitettuun osoitteeseen. Huomioithan että mikäli tilauksen on toimittanut Yhteistyökumppanimme, vastaa asiakas mahdollisista palautuskustannuksista.

Asiakkaana olet vastuussa siitä että palautettava tuote ei vaurioidu palautuksen aikana. Jos sinulla on tallessa paketti jossa tuote lähetettiin sinulle, käytä kyseistä pakettia palautukseen. Jos paketti ei ole tallessa, sinun tulee muistaa että tuote saattaa joutua kuljetuksessa iskujen kohteeksi, joten tuotteen ja paketin välissä on hyvä käyttää pehmustemateriaalia. Tuote tulee aina palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Älä kiinnitä tuotteen alkuperäispakkaukseen osoitetarroja, vaan laita alkuperäispakkaus toisen paketin sisään mikäli se saapui erillisessä laatikossa. Toivomme, että merkkaat palautuksen syyn lähetyslistaan ja lähetät tuotteen yhdessä laskun tai lähetyslistan kanssa. Säästä postitoimipaikan kuitti sekä lähetystunnus palautuksesta. Paketin lähetys on aina lähettäjän vastuulla ja katoamistapauksissa asiakas on korvausvelvollinen mikäli palautus on lähetetty ilman kuittia tai lähetystunnusta.

Viallisen tuotteen reklamaatio:

Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen.


Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme kaikkien verkkokaupastamme ostamiesi tuotteiden palautusoikeuteen ja palautuksiin liittyen – vaikka tuotteet olisi toimittanut jokin Yhteistyökumppaneistamme.