Palaa ylös

Pohjoismaiden suurin verkkokauppa

Toimitukset lähelläsi

Kanssamme jokainen voi tehdä hyviä diilejä

Turvallinen verkkokauppa vuodesta 1999

Markkinoinnin uudet 4 P:tä

(0)
Kirjoita arvostelu

Kirja

Eka Ruola

55,40 €
Toimitus alkaen 1,90 €
  • Arvioitu toimitusaika
    2 - 6 Arkipäivää (Kun valitset ensisijaisen toimituksen)
  • Myyjä ja toimittaja Adlibris

Seuraa tuotteen hintaa

  • Kauppa ja markkinointi
  • Kirja
  • Kovakantinen
  • Finnish
  • Eka Ruola
Markkinoinnin 4P-malli on maailmanhistorian yksi tunnetuimmista markkinointiteorioista. Aikanaan Jerome McCarthyn kehittämä ja Philip Kotlerin kuuluisaksi tekemä viitekehys on toiminut perustana lukuisille markkinointistrategioille halki koko maailman. Vaikka 4P on kaikkien alan tekijöiden tuntema, markkinointi mielletään edelleen vain markkinointiviestinnäksi, ja käsitys toiminnon kokonaisuudesta jää tarpeettoman ohueksi.

Nyt Eka Ruola, Suomen yksi tunnetuimmista ja palkituimmista luovista johtajista ja brändistrategeista, on luonut markkinoinnin uudet 4P:tä. Kyseessä on paitsi vastaus modernin markkinoinnin perimmäisiin haasteisiin myös inspiroiva ruiske tehdä sitä tehokkaammin ja kaikin puolin energisemmin. Uuden mallin tarkoitus ei ole kokonaan räjäyttää aikaisempaa, vaan tuoda uusi emotionaalisempi taso vanhemman rationaalisemman teorian yhteyteen.

Kirjassaan Markkinoinnin Uudet 4P:tä Ruola kuljettaa lukijan modernin markkinoinnin olennaisuuksien äärelle. Kirja osoittaa hyvin konkreettisesti esimerkkien kautta, miten luodaan kestävää ja ihmisiä aidosti puhuttelevaa markkinointia, joka tuottaa tulosta. Ruola ei ole tarkkailija, vaan vahvasti kädet savessa -tekijä, joka on ollut joko kuskin paikalla tai vähintäänkin konehuoneessa useissa kirjassa kuvatuissa tapauksissa. Kirjassa on mukana pohdintoja myös maailman merkittävimpien brändien edesottamuksista.

Uudet 4P:tä kytkeytyvät vanhaan malliin luoden viitekehyksen, joka siivittää yrityksen matkaa aidoksi kehittyväksi ja kannattavaksi markkinointiyritykseksi - oli kyseessä sitten B2C- tai B2B-yritys. Kirja on erityisen oleellinen kaikille markkinoinnin ja viestinnän parissa työskenteleville, mutta toki tärkeä myös yritysten ylimmälle johdolle ja hallituksille, jotta siellä laajemmin ymmärrettäisiin markkinoinnin mahdollisuudet kasvun moottorina. Teksti ei jää pelkästään ihailemaan tekojen luovuutta ja kauneutta, vaan keskittyy myös niiden todellisiin vaikutuksiin liiketoiminnan kehittämisessä.
Laji:
Kauppa ja markkinointi
Formaatit:
Kirja
EAN:
9789521442506
Julkaisija:
Alma Talent
Sidottu:
Kovakantinen
Kieli:
Finnish
ISBN:
9789521442506
Opetusmateriaali:
0
Koko:
198
Kirjailija:
Eka Ruola

0.0

Perustuu 0 arvostelut

Katso lisää arvosteluja (-5)

toimitusehdot

Maksaako tuotteiden palauttaminen? Emme veloita palautusmaksua, mutta sinun tulee maksaa palautettavan lähetyksen postimaksu. 1.11.2018 alkaen perimme maksun noutamattomista lähetyksistä. Mikäli et nouda pakettiasi, veloitamme sinulta 8,90 euroa. Tämä maksu kattaa kuljetusmaksut sekä meille aiheutuneet ylimääräiset kulut. Jos haluat käyttää 14 vuorokauden palautusoikeuttasi, tulee paketti noutaa ja tehdä palautus.

Samankaltaiset tuotteet

Olemme juuri sulkeneet chatin, mutta voit lähettää meille sähköpostia sen sijaan. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja yritämme vastata kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin sisällä. Täältä.