M2000 Classic, Uppgifter - Marknadsföring i en ny tid

, , ym. (Nidottu)

M2000 Classic, Uppgifter - Marknadsföring i en ny tid
Lähetä ystävälle
€ 51.10
Säästä uusi toivelista
Valitse koko ennen kuin lisäät tuotteen ostoskoriin.

Arvioitu toimitusaika:  4-9 työpäivää

Postimaksu: alk. € 0

Tuotteen myy Adlibris 4,3 / 5 4084 arvostelulla.

Kokonaisarvosana 4,3 / 5
Toimitusaika 4,2 / 5
Pakkauksen laatu 4,4 / 5
Lisää kauppiaalta Adlibris Adlibris on yhteistyökumppani CDON Marketplacen kanssa. Arvosanan ovat antaneet asiakkaat jotka ovat tilanneet tuotteita kauppiaalta Adlibris. Kokonaisarvosana perustuu kauppiaan toimitusaikaan sekä pakkausmateriaalien laatuun.
Liity ohjelmaan CDON+ ja osta tämä tuote postikuluitta
M2000 Classic är det kompletta läromedlet för grundläggande studier i marknadsföring. Boken har sin bas i klassisk marknadsföringsteori och bygger på med nya spännande fenomen och trender i vår omvärld.

Läs mer
Utmärkande drag
- Mängder med exempel från företag och organisationer
- Genomarbetad struktur
- Klargörande grafiska modeller
- Ett helt nytt kapitel om varumärkesbyggande
- Genomgripande förändringar av kapitlen om onlinemarknadsföring, internationell marknadsföring och uppföljning
I M2000 Classic beskrivs hur man arbetar med marknadsföring på en marknad som kännetecknas av globalisering, e-handel, digitalisering, etik-, moral- och miljöfrågor. Exempel på intressanta områden är sinnesmarknadsföring, onlinemarknadsföring, varumärkesbyggande och digital affärskompetens.
Med ett tydligt kundfokus, en genomarbetad struktur, klargörande grafiska modeller och mängder med exempel från företag och organisationer, blir innehållet både lättillgängligt och inspirerande. Boken ger en inblick i det mer konkreta marknadsföringsarbetet ute på fältet, samtidigt som teori och praktik vävs samman till en tydlig process.
Uppgiftsbok
I uppgiftsboken finns ett rikt utbud av övningar som speglar de situationer som marknadsförare kan komma att möta ute på företag och i organisationer. Här finns allt från grundläggande instuderingsfrågor till mer varierade arbetsuppgifter i stigande svårighetsgrad, fördjupningsuppgifter, fältuppgifter och mer omfattande projektuppgifter. Ett urval som ger stor möjlighet till variation i undervisningen.
Lösningar och lärarhandledning
I paketet ingår också ett lösningshäfte och en lärarhandledning. Lösningshäftet innehåller utförliga lösningar och kommentarer till arbetsuppgifterna och repetera-frågorna i uppgiftsboken.
Lärarhandledningen innehåller pedagogiska tips och kommentarer till varje kapitel i både faktabok och uppgiftsbok. Där finns också förslag på provuppgifter och lösningar till provuppgifterna. På den medföljande cd:n finns ett stort antal PowerPoint-presentationer med bild- och textunderlag som kan användas som bildspel vid genomgång av respektive kapitel.
Målgrupp
M2000 Classic ger en bra bas att stå på, oavsett om yrkesliv eller vidare studier väntar. Boken är anpassad till kursen Marknadsföring på gymnasiet och komvux. Men den lämpar sig också väl för många KY-utbildningar, andra grundläggande utbildningar i marknadsföring, företagsinterna utbildningar och för självstudier.

Om författarna
Fyra välrenommerade författare
Jan-Olof Andersson har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare. Rolf Jansson är vd och koncernchef i Cordovan Group. Nils Nilsson är verksam som universitetslektor och arbetar med lednings- och samverkansfrågor vid Högskolan i Kalmar. Anders Pihlgård har ett gediget förflutet som lärare, författare och affärsområdesutvecklare och arbetar idag som utbildningskonsult.

Alla olevan tiedon tarjoaa CNET, CDON.COM ei voi taata tietojen oikeellisuutta.
Kustantaja: Liber Kategoria: Viihde, Kurssikirjat
Arvioitu toimitusaika: 4-9 työpäivää Sidos: Nidottu
ISBN: 9789147088133 Sivujen lukumäärä: 232
Kieli: ruotsi
Nimeke: M2000 Classic, Uppgifter - Marknadsföring i en ny tid Kirjailija: Jan-Olof Andersson, Rolf Jansson, Nils Nilsson, Anders Pihlsgård
Julkaisu: 26-08-2009 Painos:
Sarja: M2000 Classic – Marknadsföring i en ny tid
Alla olevan tiedon tarjoaa CNET, CDON.COM ei voi taata tietojen oikeellisuutta.
Arvostelujen määrä: 0 Keskiarvosana: 0
0%
0%
0%
0%
0%
-

Vakuutusehdot

  • Korjaus tai korvaava tuote vastaavalla suorituskyvyllä.
  • Korvaus johtuen äkillisistä, odottamattomista ja ulkoisista tapahtumista, kuten putoaminen, ruhjoutuminen, kosteus/vesi, salamanisku/ukkonen/jännitepiikki.
  • Korvaus toimintahäiriöistä, joita takuu tai reklamaatio-oikeus eivät korvaa.
  • Matkapuhelimissa omavastuu on 39 €. Muiden tuotteiden kohdalla vakuutus on voimassa ilman omavastuuta.

Lue täydet vakuutusehdot

TUOTEVAKUUTUS CDON

Lähetä ystävälle

Osamaksu

Tämän tuotteen osamaksuvaihtoehdot ovat:

  • 17 € /kk - 6 kk, 0% korko (€ 29.95 avausmaksu, € 3.95 käsittelykulut)
  • 12 € /kk - 12 kk, 0% korko (€ 39.95 avausmaksu, € 3.95 käsittelykulut)
  • 7 € /kk - 36 kk, 14.95% korko (€ 39.95 avausmaksu, € 3.95 käsittelykulut)

Kustannusarvio ei sisällä avausmaksua tai käsittelykuluja

Klikkaa Osta-nappia ja valitse osamaksuvaihtoehto kassalla.

Lisätietoja »