Brand Management Revisted

(Nidottu)

Brand Management Revisted
Lähetä ystävälle
€ 39.70
Säästä uusi toivelista
Valitse koko ennen kuin lisäät tuotteen ostoskoriin.

Arvioitu toimitusaika:  4-8 työpäivää

Tuotteen myy Adlibris 4,1 / 5 4987 arvostelulla.

Kokonaisarvosana 4,1 / 5
Toimitusaika 4,0 / 5
Pakkauksen laatu 4,3 / 5
Lisää kauppiaalta Adlibris Adlibris on yhteistyökumppani CDON Marketplacen kanssa. Arvosanan ovat antaneet asiakkaat jotka ovat tilanneet tuotteita kauppiaalta Adlibris. Kokonaisarvosana perustuu kauppiaan toimitusaikaan sekä pakkausmateriaalien laatuun.
Liity ohjelmaan CDON+ ja osta tämä tuote postikuluitta
"Die Marke ist das Megathema schlechthin ...]" (Esch/Wicke/Rempel, 2005). Marken gewinnen heute zunehmend an Bedeutung; sei es als Orientierungspunkte, sei es als bedeutende Treiber des Unternehmenswertes. Mittlerweile lassen sich immer mehr Marken identifizieren, die sich zunehmend sowohl ber verschiedenste Erlebnisdimensionen als auch ethische, moralische Werte differenzieren. "Marken treten im Wettbewerb der Werte an - anstatt im Wettbewerb der Preise" (Illy) Aber gerade das Fehlen von praktischen Handlungsvorschl gen f r die Integration von Erlebnissen und Werten in die Markenstrategie bildet ein Problem, dem man sich in Zukunft noch stellen wird m ssen. Das vorliegende Buch versucht nun einen Schritt in Richtung eines komplexen, funktions bergreifenden, wertbasierten und erlebnisorientierten Markenmanagements zu setzen und Implikationen f r Markenmanager in praxi aufzuzeigen. Hierzu entwickelt Ivancic ein markenorientiertes Paradigma der strategischen Unternehmensf hrung, den sog. Brand-based View, das den komplexen Anforderungen des Markenmanagements gerecht wird und skizziert folgend einen idealtypischen Markenmanagementprozess, welcher verschiedenste Markenhierarchieebenen miteinander zu verbinden sucht und danach trachtet einer ganzheitlichen, organisationalen Marken- und Unternehmensf hrung integriert Rechnung zu tragen. "Es wird ein Jahrhundert der Marken sein." (Lotter, 2005)
Alla olevan tiedon tarjoaa CNET, CDON.COM ei voi taata tietojen oikeellisuutta.
Kustantaja: Books on Demand Kategoria: Valtiotiede
Arvioitu toimitusaika: 4-8 työpäivää Sidos: Nidottu
ISBN: 9783837006803 Sivujen lukumäärä: 278
Kieli: German
Nimeke: Brand Management Revisted Kirjailija: Ronald Ivancic
Julkaisu: 01-12-2007 Painos:
Sarja:
Alla olevan tiedon tarjoaa CNET, CDON.COM ei voi taata tietojen oikeellisuutta.
Arvostelujen määrä: 0 Keskiarvosana: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Vakuutusehdot

  • Korjaus tai korvaava tuote vastaavalla suorituskyvyllä.
  • Korvaus johtuen äkillisistä, odottamattomista ja ulkoisista tapahtumista, kuten putoaminen, ruhjoutuminen, kosteus/vesi, salamanisku/ukkonen/jännitepiikki.
  • Korvaus toimintahäiriöistä, joita takuu tai reklamaatio-oikeus eivät korvaa.
  • Matkapuhelimissa omavastuu on 39 €. Muiden tuotteiden kohdalla vakuutus on voimassa ilman omavastuuta.

Lue täydet vakuutusehdot

TUOTEVAKUUTUS CDON

}

Lähetä ystävälle

Osamaksu

Tämän tuotteen osamaksuvaihtoehdot ovat:

  • 8 € /kk - 6 kk, 14.95% korko (€ 4.99 avausmaksu, € 0 käsittelykulut)
  • 4 € /kk - 12 kk, 14.95% korko (€ 4.99 avausmaksu, € 0 käsittelykulut)
  • 2 € /kk - 36 kk, 14.95% korko (€ 4.99 avausmaksu, € 0 käsittelykulut)

Kustannusarvio ei sisällä avausmaksua tai käsittelykuluja

Klikkaa Osta-nappia ja valitse osamaksuvaihtoehto kassalla.

Lisätietoja »