Palaa ylös

Pohjoismaiden suurin verkkokauppa

Toimitukset lähelläsi

Kanssamme jokainen voi tehdä hyviä diilejä

Turvallinen verkkokauppa vuodesta 1999

Tuote on lisätty ostoskoriin
product image

Digiajan asiakaskokemus

Siirry kassalle

Samankaltaiset tuotteet

Digiajan asiakaskokemus

(0)
Kirjoita arvostelu

Kirja

Belinda Gerdt

-13%
49,90 €
Suositeltu hinta: 57,30 €
Osta turvallisesti

- Turvallinen ostos CDON:illa. Lue lisää

  • Arvioitu toimitusaika
    4-11 Arkipäivää
  • Myyjä ja toimittaja Adlibris
  • Kauppa ja markkinointi
  • Kirja
  • Kovakantinen
  • Finnish
  • Belinda Gerdt
Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttuu nopeasti digitalisaation myötä. Haluamme yritysten ja organisaatioiden kanssa käytävän dialogin olevan helppoa ja viiveetöntä. (Kukapa haluaisi enää jonottaa kassalle!) Palvelulta odotamme yksilöllisyyttä. Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja korostaa yritysten välisiä eroja. Uudet teknologiat antavat mahdollisuuden loistaa asiakkaiden silmissä! Digiajan asiakaskokemuksen kehittäminen onkin valtava mahdollisuus. Inspiroitumalla kansainvälisten huippujen innovaatioista voimme luoda tulevaisuuden menestystarinoita. Siihen tarkoitukseen olemme kirjoittaneet sinulle tämän kirjan.

Kirja auttaa esimerkein ja konkreettisten ajatusleikkien avulla
• ymmärtämään ja löytämään tulevaisuuden mahdollisuuksia
• tekemään uusista teknologioista helpommin lähestyttäviä
• rakentamaan aidosti asiakaslähtöistä kulttuuria.

BELINDA GERDT (KTM) on digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen edelläkävijä. Hän on 15 vuoden ajan työssään kansainvälisten IT-yritysten näköalapaikoilla päässyt tarkastelemaan asiakaskohtaamisia eri toimialoilla. Hän on kirjoittanut yhdessä Kari Korkiakosken kanssa kirjan Ylivoimainen asiakaskokemus (2016). SANNA ESKELINEN (GTM) innostuu yritysten ja yhteiskunnan välisestä yhteistyöstä ja tekee työtä elämänlaadun parantamiseksi teknologian avulla. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus globaalista liiketoiminnan kehittämisestä ja yritysvastuusta suurissa kansainvälisissä yrityksissä, kuten Nokialla ja Microsoftilla.
Laji:
Kauppa ja markkinointi
Formaatit:
Kirja
EAN:
9789521433412
Julkaisija:
Alma Talent
Sidottu:
Kovakantinen
Kieli:
Finnish
ISBN:
9789521433412
Opetusmateriaali:
0
Koko:
272
Kirjailija:
Belinda Gerdt

0.0

Perustuu 0 arvostelut

Katso lisää arvosteluja (-5)

toimitusehdot

Maksaako tuotteiden palauttaminen? Emme veloita palautusmaksua, mutta sinun tulee maksaa palautettavan lähetyksen postimaksu. 1.11.2018 alkaen perimme maksun noutamattomista lähetyksistä. Mikäli et nouda pakettiasi, veloitamme sinulta 8,90 euroa. Tämä maksu kattaa kuljetusmaksut sekä meille aiheutuneet ylimääräiset kulut. Jos haluat käyttää 14 vuorokauden palautusoikeuttasi, tulee paketti noutaa ja tehdä palautus.

Jos epäilet, että hintaa on muutettu virheellisesti ennen Black Friday -kampanjaa tai sen aikana, voit olla hintasankarimme ja ilmoittaa siitä meille täällä.
Olemme juuri sulkeneet chatin, mutta voit lähettää meille sähköpostia sen sijaan. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja yritämme vastata kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin sisällä. Täältä.