Ilmainen toimitus
Ilmainen toimitus
Asiakaspalvelu

Tervetuloa CDONiin


Yleisiä kysymyksiä

Kuinka voin ottaa sinuun yhteyttä?

1. lokakuuta: Meillä on tällä hetkellä suuria teknisiä ongelmia, jotka vaikeuttavat tapausten käsittelyä ajoissa. Jos olet luonut tapauksen, käsittelemme sen heti kun meillä on mahdollisuus, sinun ei tarvitse ottaa meihin uudelleen yhteyttä. Tällä hetkellä arvioitu vastausaika on yli viikon.

Pahoittelemme ja toimimme niin nopeasti kuin pystymme, kiitos ymmärryksestäsi!

Nopeiten tavoitat meidät tällä sivulla olevien lomakkeiden kautta.


Mitä sivuilleni tapahtui?

Olemme äskettäin päivittäneet verkkosivumme ja mahdollisuus kirjautua sisään ja tarkastella aikaisempia tilauksiasi on valitettavasti poistettu. Voit lukea lisää täältä.

Missä pakettini on?

Ymmärrämme, että odotat pakettiasi innolla! Joskus paketit lähetetään seurannalla, joskus kirjelähetyksenä. Se riippuu tuotteesta ja siitä, kuinka myyjä päättää lähettää sen. Jos paketissasi on seuranta, saat seurantanumeron sähköpostitse heti, kun tuotteesi lähetetään varastolta.

En löydä tilausvahvistustani

Tilausvahvistuksen pitäisi tulla sähköpostiisi heti oston jälkeen. Jos et löydä sitä, tarkista myös roskapostisi. Etkö vieläkään löydä sitä? Ei hätää! Ota meihin yhteyttä tällä sivulla olevalla lomakkeella, niin autamme sinua löytämään sen. Muista käyttää samaa sähköpostiosoitetta, jota käytit oston yhteydessä.

Minulla on kysymys maksustani

Onko sinulla kysyttävää maksustasi? Tutustu maksutapojen sivulle täällä tai ota suoraan yhteyttä maksukumppaniimme Qliroon. He ovat asiantuntijoita kaikissa maksuasioissa ja auttavat sinua mielellään. Voit ottaa yhteyttä Qliroon täältä.

Voinko lopettaa tai muuttaa tilaustani?

Joskus on mahdollista keskeyttää tilaus, mutta se riippuu siitä, onko tuote jo pakattu vai ei. Parasta on ottaa meihin yhteyttä mahdollisimman pian yllä olevan lomakkeen kautta, niin selvitämme asiaa puolestasi. Huomaa, että tilausta ei pysäytetä ennen kuin olemme vahvistaneet sen.

Jos haluat muuttaa jotain tilauksessasi, esimerkiksi kokoa tai väriä, se ei valitettavasti ole tällä hetkellä mahdollista. Mutta voit aina pyytää tilauksen peruuttamista ja tehdä sitten uuden tilauksen oikeilla tiedoilla.

Minulla on kysyttävää verkkosivustolla olevasta tuotteesta

Oletko kiinnostunut tuotteesta? Älä epäröi kysyä! Täytä tällä sivulla oleva lomake, niin vastaamme kysymyksiisi mahdollisimman pian.


Onko muita kysymyksiä? Ota meihin yhteyttä!

Löydät tilausnumerosi tilausvahvistuksestasi (ensimmäiset 8 merkkiä)