Palaa ylös
Digimarkkinointi

1 / 1

Digimarkkinointi

Heikki Karjaluoto, Joel Mero, Kimmo Pulkka, Niko Lahtinen

54,90 €
Digitaalinen markkinointi on kriittinen osa liiketoimintaa: sen onnistuminen määrittää myynnin onnistumisen, joka puolestaan määrittää yrityksen kasvutahdin. Siksi digimarkkinoinnin työtehtävät ovat yksiä halutuimmista ja sen osaajat etsityimpiä työn
  • Kauppa ja markkinointi
  • Kirja
  • Nidottu
  • Suomi
  • Heikki Karjaluoto, Joel Mero, Kimmo Pulkka, Niko Lahtinen
Lue lisää
Digitaalinen markkinointi on kriittinen osa liiketoimintaa: sen onnistuminen määrittää myynnin onnistumisen, joka puolestaan määrittää yrityksen kasvutahdin. Siksi digimarkkinoinnin työtehtävät ovat yksiä halutuimmista ja sen osaajat etsityimpiä työntekijöitä. Koronaviruspandemia on lisäksi pakottanut yritykset digitalisoitumaan nopeasti, mikä on lisännyt digitaalisen markkinoinnin tarvetta entisestään. Silti aiheesta ei ole ollut ajantasaista teosta suomeksi - kunnes nyt.

Kirja kertoo, miten erilaiset yritykset voivat kasvattaa myyntiään digitaalisen markkinoinnin avulla. Se opastaa helppotajuisesti, kuinka digitaaliselle markkinoinnille luodaan strategia, kuinka strategia viedään käytäntöön ja kuinka markkinoinnin onnistumista ja myynnin kasvua mitataan.

Kirjan sisältö perustuu MRACE®-malliin, jonka avulla yrityksestä tietämätön voidaan muuttaa sen uskolliseksi asiakkaaksi. MRACE® on markkinoinnin malli, joka on sovellettavissa kaikenkokoisten yritysten tehokkaaseen markkinointiin.

Teoksessa yhdistyy Suomen parhaaksi valitun digitoimiston sekä alan johtavien tutkijoiden ja opettajien osaaminen.
Laji Kauppa ja markkinointi
Formaatit Kirja
EAN 9789521446078
Julkaisija Alma Talent
Sidottu Nidottu
Kieli Suomi
ISBN 9789521446078
Opetusmateriaali 0
Koko 287
Kirjailija Heikki Karjaluoto Joel Mero Kimmo Pulkka Niko Lahtinen
0
Kirjoita arvostelu ensimmäisenä

Ei arvosteluja