Palaa ylös

Pohjoismaiden suurin verkkokauppa

Toimitukset lähelläsi

Kanssamme jokainen voi tehdä hyviä diilejä

Turvallinen verkkokauppa vuodesta 1999

Patterns in Mathematics Classroom Interaction

(0)
Kirjoita arvostelu

Kirja

Jenni Ingram

62,10 €
  • Arvioitu toimitusaika
    6 - 9 Arkipäivää (Kun valitset ensisijaisen toimituksen)
  • Myyjä ja toimittaja Adlibris

Seuraa tuotteen hintaa

  • Luonnontiede, Matematiikka ja tilastotiede, Lasten ja nuorten tietokirjat
  • Kirja
  • Kovakantinen
  • English
  • Jenni Ingram
Classroom interaction has a significant influence on teaching and learning. It is through interaction that we solve problems, build ideas, make connections and develop our understanding. Patterns in Mathematics Classroom Interaction describes, exemplifies and considers the implications of patterns and structures of mathematics classroom interaction. Drawing on a Conversation Analytic approach, the book examines how the structures of interactions between teachers and students influence, enable, and constrain the mathematics that students are experiencing and learning in school. In particular, it considers the handling of difficulties or errors and the consequences on both the mathematics students are learning, and the learning of this mathematics. The various roles of silence and the treatment of knowledge and understanding within everydayclassroom interactions also reveal the nature of mathematics as it is taught in different classrooms. Examples of students explaining, reasoning and justifying as they interact are also drawn upon to examine how the structures of classroom interaction support students to develop these discursivepractices. The approach taken in Patterns in Mathematics Classroom Interaction enables the identification of not only what structures exist and pervade classroom discourse, but also how these structures influence teaching and learning. It is the understanding of how these structures affect students' experiences in the classroom that permits the use and development of practices that can support students' learning. This reflexive relationship between these structures of interactions and studentactions and learning is central to the issues explored in this book, alongside the implications these may have for teachers' practice, and students' learning.
Laji:
Luonnontiede
Matematiikka ja tilastotiede
Lasten ja nuorten tietokirjat
Formaatit:
Kirja
EAN:
9780198869313
Julkaisija:
Oxford University Press
Sidottu:
Kovakantinen
Kieli:
English
ISBN:
9780198869313
Opetusmateriaali:
0
Koko:
176
Kirjailija:
Jenni Ingram

0.0

Perustuu 0 arvostelut

Katso lisää arvosteluja (-5)

toimitusehdot

Maksaako tuotteiden palauttaminen? Emme veloita palautusmaksua, mutta sinun tulee maksaa palautettavan lähetyksen postimaksu. 1.11.2018 alkaen perimme maksun noutamattomista lähetyksistä. Mikäli et nouda pakettiasi, veloitamme sinulta 8,90 euroa. Tämä maksu kattaa kuljetusmaksut sekä meille aiheutuneet ylimääräiset kulut. Jos haluat käyttää 14 vuorokauden palautusoikeuttasi, tulee paketti noutaa ja tehdä palautus.

Samankaltaiset tuotteet

Olemme juuri sulkeneet chatin, mutta voit lähettää meille sähköpostia sen sijaan. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja yritämme vastata kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin sisällä. Täältä.