Ilmainen toimitus yli 29 € tilauksille
Ilmainen toimitus yli 29 € tilauksille
Asiakaspalvelu
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut
Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut

Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut

142,86 €

142,86 €

Varastossa

Ma, 12 touko - ti, 13 touko


Turvallinen maksu

14 päivää avoin osto


Myyjä ja toimittaja

GREATstore


Tuotteen kuvaus

Jäykät teräksiset jarruletkut kutistesukkassa ja joustavat Fiat SEICENTO -sarja Jäykkiä teräksisiä jarruletkuja kutistesukkassa ja joustavia jarruletkuja seuraaville automerkeille: Fiat Seicento, vuosimallit 1997-2010, henkilöautomallit paitsi pakettiautot, mallit ilman ABS-järjestelmää. Luettelon symboli: ZPHS-0251 + ZPEG-0251 Sarja sisältää 10 jäykkää teräksistä jarruletkua kutistesukkassa, etuvasen, etuoikea, 2x pumppu - edessä keskellä, vasen keskellä, oikealla keskellä, takavasen, takaoikea, 2x korjausliitin ja 4 joustavaa kumista jarruletkua, 2x D8447 - etuakseli, 2x D8448 - taka-akseli, joustava etujarruletku, tekniset tiedot: D8447 OEM: 46481634 kierre A: ulkop. M10x1 Kierre B: sisäinen M10x1 Pituus: 470 mm Muut nimitykset: 46481635, 76353762 kpl Takajarruletku Tekniset parametrit: D8448 OEM: 7663039 Kierre A: sisäinen M10x1SF Kierre B: sisäinen M10x1SF Pituus: 277 mm 2 kpl Lisäksi lisäämme tähän sarjaan 500 ml DOT-4-jarrunestettä ja ilmaussarjan Tuotetiedot: ZPHS-sarjan jäykät teräsjarruletkusarjamme kutistesukkana on valmistettu korkealaatuisista ZISTA-07-luokan teräsputkista, jotka ovat standardin PN-EN 10305-1:2016-05 ja sen uudempien versioiden mukaisia. Tekniset parametrit: Putken ulkohalkaisija: 4,75 mm Seinämän paksuus: 0,71 mm Tarkat, saumattomat, kaksiseinäiset putket. Korroosionestosuojaus: Sinkityt putket, ulkopuolelta PVF-pinnoite ja sisäpuolelta kuparoitu. Lisäksi jokainen kaapeli on varustettu suojaavalla kutistesukkalla, joka suojaa putkea naarmuilta asennuksen aikana ja parantaa sen korroosionesto-ominaisuuksia tulevaisuudessa. Lujuus: Jäykät teräsjarruletkut voivat toimia jopa 350 baarin käyttöpaineessa, ja lisäturvakerroin x3,9 tarkoittaa, että murtumispaine ylittää 1250 baaria. Vertailun vuoksi tyypillisessä jarrujärjestelmässä maksimipaine on noin 100 baaria. Asennus: Teräslangat ovat jäykempiä kuin kuparivastineet, mutta säilyttävät silti riittävän sitkeyden. Putki jäykistyy profiloinnin aikana, joten sitä työstettäessä on oltava varovainen korjausten välttämiseksi. Teräsvaijereiden profilointiin suositellaan GR-01-taivuttimen käyttöä. Työkalujen käyttö, joilla putki vedetään ohjainten läpi, voi vahingoittaa putken suojakerroksia. Asennusvalmis sarja: Sarjamme kaapelit ovat asennusvalmiita – niissä on oikeanlaiset puristusliittimet ja päissä on oikea koko ja kierrejako. Jokainen kaapeli valmistetaan mittatilaustyönä ja sen sijainti merkitään, mikä nopeuttaa asennusta merkittävästi. Kaapeleiden mitat on sovitettu tarkasti ajoneuvon valmistajan teknisten eritelmien mukaisesti. Lisäksi tekninen osastomme tarkistaa osien valinnan oikeellisuuden VIN-numeron perusteella, mikä varmistaa maksimaalisen tarkkuuden ja minimoi luettelotietojen ja ajoneuvon todellisen kunnon välisten eroavaisuuksien riskin. Korkealaatuisesta galvanoidusta teräksestä valmistetut päät: ZPHS-sarjojen kaapelipäät on valmistettu galvanoidusta, korkealaatuisesta automaattisesta teräksestä, mikä antaa niille hyvän korroosionkestävyyden. Jokainen kärki on valmistettu Puolassa, mikä takaa korkeimman laadun ja eurooppalaisten standardien noudattamisen. Saatavilla on myös ZPHS/M - ZPHS/I -versiot messingistä tai ruostumattomasta teräksestä valmistetuilla päillä. Kokoonpano ja profilointi: Kaapelit toimitetaan keloina, asianmukaisesti suojattuina kuljetusta varten. Ne vaativat profiloinnin ennen asennusta. Voit käyttää tähän taivutinta, mutta taitava mekaanikko voi tehdä sen myös ilman erikoistyökaluja. Ammattikäyttöön tarkoitettu tuote. Huoltotoimenpiteitä saa suorittaa vain pätevä teknikko. Yhteenveto: Jäykät teräksiset jarruletkut kutistesukkapakkauksessa ovat täydellinen ratkaisu asiakkaille, jotka etsivät korkealaatuisia tuotteita, jotka pitävät ajoneuvonsa tehdasstandardien mukaisina. Ne takaavat kestävyyden, luotettavuuden ja estetiikan varmistaen monien vuosien ongelmattoman toiminnan. Usein kysytyt kysymykset – Kumman valita: kuparinen ZPHM vai teräksinen ZPHS?1. Mitä etuja teräksisillä jarruletkuilla on kupariin verrattuna? Teräsletkuilla on suurempi mekaaninen lujuus ja kestävyys, minkä vuoksi ne ovat ensisijainen valinta uusiin ajoneuvoihin ja sovelluksiin, jotka vaativat poikkeuksellista kestävyyttä. Korroosionestopinnoitteet suojaavat letkuja tehokkaasti kosteudelta, tiesuolalta ja muilta haitallisilta ilmakehän tekijöiltä, mikä tarjoaa pitkäaikaisen suojan ja luotettavuuden.2. Mitkä ovat teräksisten jarruletkujen haitat kupariin verrattuna? Teräslinjojen käsittely on vaativampaa – puristaminen ja tyssäys vaativat erikoistyökalujen käyttöä ja korkeampaa osaamista. Profilointi ja kokoonpano ovat vaikeampia kuin kuparin tapauksessa, joten vaihtotyön suosittelevat kokeneet mekaanikot. Niiden asennukseen kuluva pidempi aika tarkoittaa myös korkeampia korvauskustannuksia.3. Miten teräslinjat ovat kuparilinjoihin verrattuna parempia? Jäykille teräksisille jarruletkusarjoille on ominaista suurempi mekaaninen lujuus, ja useimmat valmistajat käyttävät niitä niin sanotussa ensimmäisessä kokoonpanossa. Nämä kaapelit on valmistettu kaksiseinäisistä teräsputkista, jotka on kuparoitu sisältä, sinkitty ja maalattu ulkopuolelta. PHU DONOCIKilla käytämme lisäksi suojaavia kutistesukkaletkuja parantaaksemme niiden korroosionesto-ominaisuuksia. Teräsputket ovat ensiluokkainen tuote vaativille asiakkaille, jotka haluavat säilyttää ajoneuvonsa tehdaslaatuisena pitkällä aikavälillä. Teräksisiä jarruletkuja voidaan valmistaa myös messingistä tai ruostumattomasta teräksestä valmistetuilla päillä.4. Mitkä ovat kupariputkien haitat? Kupariputki on mekaanisesti vähemmän kestävä kuin teräsputki, mutta sen lujuusparametrit ylittävät merkittävästi jarrujärjestelmille tyypilliset kuormitukset (vähimmäismurtumispaine on 7 kertaa suurempi kuin jarrujärjestelmässä). Kupari voi myös reagoida sähkökemiallisesti teräspäiden tai alumiinielementtien kanssa, mikä voi ajan myötä vaikeuttaa elementtien purkamista. Tästä syystä kuparilangat on tarkoitettu pääasiassa "kertakäyttöiseen käyttöön", langan vaurioitumisen todennäköisyys purkamisen aikana on suuri - ja jokaisen jäykän langan purkamisen jälkeen on suositeltavaa tehdä uusia turvotuksia. (Tämän ongelman poistamiseksi voit käyttää messingistä tai ruostumattomasta teräksestä valmistettuja kärkiämme)5. Yhteenveto: Molemmat letkutyypit varmistavat jarrujärjestelmän pitkäaikaisen ja turvallisen toiminnan. Materiaalityypin valinta riippuu käyttäjän mieltymyksistä: kuparilangat ovat taloudellinen ja helppo asentaa ratkaisu, joka sopii erinomaisesti vanhempiin ajoneuvoihin, kun taas teräslangat ovat vaihtoehto asiakkaille, jotka arvostavat kestävyyttä ja tehdaslaatua, joka kestää vuosia.

Artikkelin numero

47dd154b-3cb0-56ff-a552-3fea1274a9b9

Jäykät teräsjarruletkut vaipassa ja joustavat Fiat SEICENTO -jarruletkut

142,86 €

142,86 €

Varastossa

Ma, 12 touko - ti, 13 touko


Turvallinen maksu

14 päivää avoin osto


Myyjä ja toimittaja

GREATstore