Jäykkien jarruletkujen puristuselementtisarja ZEPS-03 Peruselementtisarja jäykkien jarruletkujen puristamiseen, jonka avulla voidaan valmistaa useita jarruletkuja tyypillisiin suosittuihin eurooppalaisiin automalleihin. Luettelon symboli: ZEPS-03 Sarja sisältää: Saumattoman kupariputken Ulkohalkaisija 4,80 mm Seinämän paksuus 0,90 mm 10 metriä pitkän kiekon - koneellisesti valssattu suureksi halkaisijaksi putken alkuperäisen joustavuuden säilyttämiseksi, kelajärjestelmä estää putken sotkeutumisen kelaa purettaessa. CuDHP R200 -merkintä PN-EN 12449 20 kpl jäykkiä jarruletkun päitä ulkokierteelläMitat:Kierre: M10x1Kartio: SF (sienenpää)Putken halkaisija: 4,75 mm - 4,8 mm 3/16"Luettelon symboli: KPS-2 SFSinkitty hiiliteräs.Tyypillisimmät päät jäykkien paineletkujen valmistukseen useimmissa eurooppalaisissa autoissa käytettävissä hydraulisissa jarrujärjestelmissä. 5 kpl jäykkiä jarruletkun päitä ulkokierteelläMitat:Kierre: M12x1Kartio: SF (sienenpää)Putken halkaisija: 4,75 mm - 4,8 mm 3/16"Luettelon symboli: KPS-3 SFSinkitty hiiliteräs.Tyypillisimmät päät jäykkien paineletkujen valmistukseen hydraulisissa jarrujärjestelmissä useimmissa eurooppalaisissa autoissa käytettävissä. 5 kpl jäykkiä jarruletkun päitä sisäkierteellä Mitat: Kierre: M10x1 Kartio: DF (kartio) Putken halkaisija: 4,75 mm - 4,8 mm 3/16" Luettelon symboli: KPS-6 Sinkitty hiiliteräs. Tyypillisimmät päät jäykkien paineletkujen valmistukseen useimmissa eurooppalaisissa autoissa käytettävissä hydraulisissa jarrujärjestelmissä. Jäykkien kuparisten jarruletkujen elementtisarjamme on valmistettu korkealaatuisesta, saumattomasta kupariputkesta CuDHP R200, joka on standardin PN-EN 12449 mukainen. Tämä putki on peräisin johtavalta eurooppalaiselta terästehtaalta ja takaa: Maksimaalisen paineenkestävyyden: letkut voivat toimia jopa 220 baarin käyttöpaineessa, ja lisäturvakerroin x3,5 tarkoittaa, että murtumispaine ylittää 750 baaria. Vertailun vuoksi: tyypillisessä jarrujärjestelmässä maksimipaine on noin 100 baaria. Helppo asentaa: R200-kovuuden omaava kupari on suhteellisen plastista, joten puristaminen ja profilointi on mahdollista jopa yksinkertaisilla käsityökaluilla, mikä helpottaa merkittävästi Asennus. Korkealaatuiset galvanoidut teräspäät Jäykkien jarruletkujen päät on valmistettu galvanoidusta, korkealaatuisesta automaattisesta teräksestä, mikä antaa niille hyvän korroosionkestävyyden. Jokainen terminaali valmistetaan Puolassa, mikä takaa valvotun, huippulaadukkaan työnjäljen ja eurooppalaisten standardien noudattamisen. Kokoonpano ja profilointi Kaapelit toimitetaan keloina, jotka on kiinnitetty asianmukaisesti kuljetusta varten, ja ne vaativat profiloinnin ennen kokoonpanoa. Taivutuskoneita voidaan käyttää profilointiin, mutta taitava mekaanikko voi tehdä sen helposti ilman erikoistyökaluja. Kuparilankojen edut Korroosionkestävyys - kuparilangat ovat paljon korroosionkestävämpiä kuin teräslangat, mikä pidentää niiden kestävyyttä kosteudelle, tiesuolalle ja muille ilmakehän tekijöille altistuvissa ympäristöissä. Alemmat tuotanto- ja kokoonpanokustannukset - kuparilangat ovat halvempia ja helpompia valmistaa kuin teräslangat, mikä tekee niistä houkuttelevan vaihtoehdon erityisesti vanhempien autojen omistajille, joille taloudellinen käyttö on etusijalla. Helppo kokoonpano ja profilointi - kuparin plastisuuden ansiosta johtimia on helppo muotoilla, mikä tekee vaihdosta nopeampaa, vähemmän monimutkaista ja lopulta halvempaa. Valmistajan takuu Yhteenveto: Jäykät kupariset jarruletkut ovat taloudellinen ratkaisu, helppo käsitellä ja koota.