Esittelemme uusimman innovaatiomme tubeless-venttiiliteknologiassa: Big Bore -venttiilivalikoiman. Tarkasti suunniteltu ja maksimaalisen täyttötehon saavuttamiseksi suunniteltu, tämä patenttihakemusta odottava venttiili asettaa uuden standardin ja on vertailukohta suuren ilmavirran tubeless-rengasjärjestelmissä vallankumouksellisella suoralla sisäisellä rakenteella maksimaalisen ilmavirran aikaansaamiseksi.Huippuluokan integroidulla kuulaventtiilijärjestelmällä varustettu venttiili varmistaa salamannopean ilmavirran, joka turboahtaa tiivistysaineen täyttöprosessin. Jäähyväiset perinteisten tubeless-venttiilien hankaluuksille, jotka tukkeutuvat ja vaativat venttiilin ytimen poistamisen tiivistysaineen täyttämiseksi ja riittävän ilmavirran saavuttamiseksi tubeless-asennuksen aikana.Big Bore Lite -venttiilimme tarjoaa jopa 230 % suuremman ilmavirran kuin perinteiset Presta-venttiilit suoran reiän ansiosta.Kuulaventtiilirakenteemme ja integroidun vivun ansiosta voit avata ja sulkea venttiilin nopeasti vaivatonta ilmavirran säätöä varten ja jopa hienosäätää painetta ajon aikana.7075-ilmailulaatuisesta CNC-koneistetusta alumiinista valmistettu ruostumattomasta teräksestä valmistetulla kuulaventtiilillä varustettu venttiili on suunniteltu kestämään kovimmatkin ajot kaikissa olosuhteissa.Big Bore. Ei ydintä:- Koe maksimaalinen ilmavirta ja yksinkertaistettu asennus ja huolto innovatiivisella ytimettömällä venttiilirakenteellamme, jossa on integroitu ruostumattomasta teräksestä valmistettu vipukäyttöinen kuulaventtiilijärjestelmä.Rajoittamaton ilmavirta:- Suora rakenne tarjoaa jopa 254 % suuremman ilmavirran kuin Presta-venttiilit – turboahtaa tubeless-asennukset ja palauttaa sinut toimintaan nopeasti.Paineen säätö lennossa:- Integroitu vipu avaa ja sulkee venttiilin paineen mikrosäätöä varten ajon aikana, joten voit sopeutua maaston tai olosuhteiden muutoksiin.Se on superkestävä:- Tarkkuuskoneistettu 7075-ilmailulaatuisesta alumiinista.Yleinen yhteensopivuus:- Yleiskäyttöinen venttiilipää, joka on yhteensopiva useimpien ruuvattavien ja työntösovittimien kanssa, sekä 4-suuntainen rengaslisäkkeen ilmavirtapohja, joka on yhteensopiva useimpien tubeless-lisäkkeiden kanssa.Huollettava rakenne:- Pään, vivun ja rungon jakoavaimen kolojen ansiosta venttiiliä voidaan huoltaa ja ylläpitää vuosia. Lisäksi ytimetön rakenne tarkoittaa, että voit tarkistaa tiivistysaineen kunnon venttiilin läpi Hey Dipstick -työkalullamme.Mukana paketissa:Kuusiokoloavain:- 4 mm koneistettu kuusiokoloavain helppoon asennukseen / irrotukseenKumipohjat ja O-renkaat:- Toimitetaan useilla kumipohjilla ja O-renkailla, jotka takaavat optimaalisen istuvuuden ja tiiviyden useille vannetyypeilleRäätälöity avain:- Suunniteltu erityisesti suuren reiän rungon kiristämiseen asennuksen ja irrotuksen aikana. Käyttöohjeet:Poista palloventtiili:- Irrota ensin palloventtiilin runko, korkki, lukkorengas ja O-rengas venttiilin varresta.Valitse pohja:- Valitse oikeanlainen kumipohja vanteen tyypin mukaan. Vanteissa, joissa on kaareva vanneosa, käytetään pyöreää kumipohjaa. Vanteissa, joissa on neliön muotoinen vanneosa, käytetään neliön muotoista kumipohjaa. Liu´uta tämä alas venttiilin varren pohjaan. (Jos vanteessasi on suurempi venttiilireikä ja pienempi pyöreä osa on liian löysä, käytä suurempaa pyöreää osaa reiän tukkimiseen).Työnnä venttiilin varsi reikään:- Työnnä nyt venttiilin varsi vanteen reikään ja työnnä se kokonaan läpi. Aseta sitten kuminen O-rengas venttiilin varteen ja liu´uta sitä alas, kunnes se koskettaa vannetta.Kierrä lukkorengas:- Kierrä lukkorengas venttiilin varteen ja kiristä se O-renkaan yläpuolelle. Tämä jää lukkorenkaan ja vanteen väliin.Kiristä palloventtiilin runko:- Kiristä palloventtiilin runko tukevasti varteen sormillasi. Pidä nyt 4 mm:n kuusiokoloavaimella varren pohjaa paikallaan vanteen sisällä ja kiristä 8 mm:n jakoavaimella venttiilin runko varteen neljänneskierroksella. Varo kiristämästä liikaa, koska se voi vahingoittaa O-rengasta. Käännä runkoa varmistaaksesi, että vipu osoittaa sinua kohti. VINKKI: Käytä jotain kierrelukkausainetta, kuten Loc-On (saatavilla pian!), saadaksesi erittäin tiiviin tiivistyksen.Paina lujasti alas:- Paina nyt lujasti alas venttiilin pohjaa vanteen sisällä samalla, kun kiristät lukkorengasta. Pidä painettuna, kunnes lukkorengas on käsin kiristetty ja kuminen O-rengas puristuu hieman ulos. Tällä tavalla tiedät, että olet luonut hyvän ilmatiiviin tiivistyksen. VINKKI: Älä kiristä liikaa, koska se voi aiheuttaa vuotoja.Käännä vipua:- Käännä vipua auki ja täytä Muc-Off Sealant -tiivistysaineella ja pumppaa haluttuun PSI-paineeseen! Muista sulkea venttiili niin, että vivun nuoli osoittaa ylöspäin, ennen kuin irrotat pumpun. Olet nyt valmis rullaamaan. Jos haluat säätää painetta lennossa, avaa venttiiliä hieman ja vapauta ilmaa haluttuun paineeseen.